FAQ

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Najczęściej zadawane pytania odnośnie naszych usług

Czy Wasi specjaliści są doświadczeni?

Grupa MDB to zespół oparty na specjalistach z 10-letnim doświadczeniem w różnych agencjach marketingowych w Bydgoszczy oraz całej Polsce. Państwa projekt nie zostanie powierzony stażyście ani osobie rozpoczynającej przygodę z e-marketingiem. Projekt będzie nadzorowany przez przydzielonego menadżera projektu, który będzie odpowiadał za kontakt z Państwem oraz nadzorowanie prac zgodnie z harmonogramem.

Czy podchodzicie indywidualnie do klienta?

Tak. Każda wycena i oferta oparta jest o analizę danej branży, analizę strony WWW oraz określenie celu biznesowego. Na tej podstawie sporządzana jest dedykowana oferta. Jeden specjalista w naszej firmie obsługuje maksymalnie 8-10 projektów, a nie kilkadziesiąt. Mamy czas dla naszych partnerów biznesowych, dzięki czemu efekty marketingowe zwykle są zadowalające.

Co to są gotowe pakiety?

Jest to specjalna oferta dla firm, które od wielu lat korzystają z potencjału jaki daje internet i doskonale wiedzą jakie metody są dla nich skuteczne. W tym przypadku nie musimy tworzyć dedykowanej oferty, dzięki czemu znacznie skraca się czas rozpoczęcia realizowania usługi. Jeśli nasi specjaliści zauważą jednak większy potencjał w innej metodzie marketingowej doradzą najlepsze rozwiązanie.

Czy otrzymam raport wykonanych prac?

Raport oraz bieżące informowanie naszego partnera o realizacji usługi to dla nas standard. Stawiamy na przejrzyste zasady i uczciwość, bo tylko tak uda się osiągnąć Państwa cel. Im lepsze będą nasze relacje i im większe zaufanie tym większa szansa na rozwój Państwa biznesu. Poza raportem wykonanych prac gwarantujemy również raport z Google Analytics dotyczący ruchu na stronie oraz raporty z Narzędzi sprawdzających pozycje dzienne (w przypadku pozycjonowania), a także raport z Google Search Console (w przypadku pozycjonowania)

Na jaki okres muszę podpisać umowę na pozycjonowanie?

Umowy na pozycjonowanie są zawierane na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. Grupa MDB to zespół doświadczonych specjalistów, który wierzy w swoje umiejętności i długofalową współpracę. Nie musimy podpisywać umowy terminowej na rok, której nie da się wypowiedzieć.

Czy w przypadku pozycjonowania wybieramy np. kilka fraz na etapie oferty i wpisujemy je w umowę?

Pozycjonowanie na kilka wybranych fraz w związku z rozwojem sztucznej inteligencji Google (Rank Brain) nie ma w dzisiejszych czasach sensu. Istotna jest widoczność na dużo większą ilość fraz związanych z ofertą. Zamiast pozycjonować 5 fraz (niebezpieczne z punktu widzenia kar Google) korzystniej zdobywać ruch z kilkudziesięciu a nawet kilkuset fraz. Nie określamy zatem ceny jednostkowej poszczególnej frazy, a pozycjonujemy cały serwis. Dla nas najważniejszy jest wzrost ruchu z kanału „Organic” i osiągnięciu Państwa celu biznesowego.

Kiedy i jak mam opłacić FV?

Wraz z podpisaną umową otrzymujecie Państwo FV z 7-dniowym terminem płatności. Dzień podpisania umowy jest pierwszym dniem okresu rozliczeniowego, a zatem co miesiąc tego dnia będzie wystawiana FV. Nasi specjaliści po podpisaniu umowy przystępują niezwłocznie do prac.

Czy pobieracie opłaty za analizę i dedykowaną ofertę przed podpisaniem umowy?

Analizy oraz oferta są zawsze bezpłatne. Opłaty pobierane są dopiero po podpisaniu umowy, na której w sposób przejrzysty prezentujemy umówioną kwotę miesięczną do zapłaty. Nie pobieramy również opłat za „aktywację usługi” oraz audyt w ramach usługi pozycjonowania. Ponadto optymalizacja strony również jest w cenie abonamentu. Nie ma zatem żadnych dodatkowych i ukrytych kosztów.

Czy muszę dać Wam dostępy do mojej strony?

Dostępy są niezbędne do optymalizacji strony i wprowadzenia ulepszeń. W przypadku, gdy macie Państwo zaufanego administratora strony i nie chcecie nikomu innemu dawać dostępów możemy współpracować z taką osobą/firmą na zasadzie wysyłania zaleceń do wprowadzenia w kod strony.

Czy gwarantujecie, że potencjalni klienci będą odwiedzać stronę?

W przypadku kampanii reklamowych w Google oraz na portalach społecznościowych wejścia są gwarantowane. Ponadto reklamy są tak stargetowane, aby przyciągały na stronę tylko i wyłącznie osoby zainteresowane ofertą. Wyjątkiem jest pozycjonowanie stron w wynikach organicznych. W tym przypadku nigdy nie ma gwarancji pozycji/wejść ze względu na wielość czynników oraz zmienny algorytm wyszukiwarki. Pozycjonowane jest jednak jedną z najlepszych metod na pozyskanie klienta i w przypadku jeśli się uda zwykle przynosi najbardziej wartościowy ruch na sronę.

Co jest dla mnie lepsze: pozycjonowanie czy Linki Sponsorowane AdWords?

Obie usługi dotyczą wyników wyszukiwania Google, jednak są diametralnie różne pod każdym względem. Linki Sponsorowane to reklama w systemie CPC (płatność za kliknięcie). Pozycjonowanie to proces polegający na osiąganiu wysokich pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Więcej o wyborze pomiędzy tymi usługami piszemy TUTAJ.

Jakie metody stosujecie w pozycjonowaniu stron?

Oświadczamy, że stosowane przez nas metody są zgodne z wytycznymi Google. Budujemy ruch w sposób naturalny i systematyczny. Nie korzystamy z żadnych płatnych systemów wymiany linków (ani rotacyjnych ani statycznych). Nie korzystamy również z automatycznych dodawarek SPAMU na forach internetowych i niskiej jakości blogach.

570 531 213

biuro@grupamdb.pl