Linki sponsorowane AdWords

Najszybsze dotarcie do osób zainteresowanych Twoją ofertą

Sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić

Strategia kampanii

W oparciu o analizę potencjału Twojej strony WWW oraz branży, w której pracujesz przygotujemy strategię wyświetlania reklamy w Google.

Przejrzyste zasady współpracy

Od samego początku wiesz za co płacisz oraz czego możesz oczekiwać od naszego konsultanta. Nie ma żadnych tajemnic.

Natychmiastowy efekt

Działamy szybko. Twoją widoczność w Google możemy uzyskać nawet w 24h.

Linki Sponsorowane AdWords to najszybszy sposób na dotarcie do klienta, który w danym momencie poszukuje produktów lub usług oferowanych przez Twoją firmę. Zaletą tej metody promocji jest dowolne żonglowanie budżetem reklamowym. W każdej chwili możesz zwiększyć lub zmniejszyć budżet, wstrzymać wyświetlanie reklam czy ustawić ich widoczność o określonych porach dnia.

Linki sponsorowane AdWords działają w oparciu o model CPC. Oznacza to, że samo wyświetlenie reklamy nic nie kosztuje. Budżet reklamowy zmniejsza się dopiero w momencie kliknięcia w Twoją stronę internetową. Wydajesz zatem pieniądze tylko w momencie, gdy ktoś poszukujący Twoich produktów lub usług przechodzi na stronę WWW i widzi ofertę. Koszt jednego kliknięcia jest uzależniony przede wszystkim od konkurencyjności danej branży. CPC (średni koszt kliknięcia) może wynosić nawet kilkadziesiąt groszy w przypadku branż z niewielką konkurencją.

Główne zalety linków sponsorowanych AdWords

  • Szybkość dotarcia do klientakampanię można uruchomić nawet w ciągu jednego dnia. Po zasileniu konta i ustawieniu kampanii reklama od razu jest widoczna w Google.
  • Idealne targetowanie – reklama jest wyświetlana tylko osobom, które poszukują w Google informacji o produktach lub usługach oferowanych przez Ciebie. Nie marnujesz budżetu na pokazywanie się osobom niezainteresowanym.
  • Zmierzenie efektów kampanii – mało która forma reklamy daje takie możliwości jak AdWords. Dzięki odpowiednim ustawieniom można uzyskać bardzo dużo informacji o zwrocie z inwestycji, a także Twoim kliencie, np. jego zachowaniach na stronie.
  • Płatność tylko za efektefektem jest przejście potencjalnego klienta na Twoją stronę. Tylko wtedy zapłacisz. Biorąc pod uwagę, że w tej formie promocji użytkownik sam poszukuje oferowanego przez Ciebie produktu lub usługi efekt ten najczęściej jest bardzo dobry.
  • Elastyczność – zaletą kampanii AdWords jest możliwość zmian podstawowych ustawień w każdej chwili trwania kampanii. Zmienić można między innymi słowa kluczowe po których ma wyświetlać się reklama, dzienny harmonogram wyświetleń, lokalizację czy choćby budżet dzienny.

 

 

Dlaczego warto zaufać certyfikowanym specjalistom?

Skuteczność kampanii linków sponsorowanych AdWords zależy od kilku czynników. Ustawienie maksymalnego budżetu dla danego słowa jest rozwiązaniem najprostszym, ale oznacza niestety marnowanie budżetu. Potrzebna jest wiedza i duże doświadczenie w zakresie optymalizacji AdWords począwszy od konfiguracji kampanii, poprzez wypracowanie wysokiego wyniku jakości reklam, a na analizie i wyciąganiu wniosków kończąc. Warto pamiętać, że samo uzyskanie wejść na stronę i wygenerowanie raportu nie jest żadnym problemem. Dobry specjalista potrafi jednak coś więcej – zinterpretować uzyskane dane i reagować na nie poprzez nowe wdrożenia.  Skontaktuj się z nami i powierz swój biznes we właściwe ręce.

570 531 213

biuro@grupamdb.pl