Skuteczność kampanii Facebook Ads zależy od wielu czynników. Ustawienie wysokiego budżetu dziennego i oczekiwanie na osiągnięcie celu biznesowego bez odpowiedniej optymalizacji reklam niewiele da. Potrzebna jest wiedza i duże doświadczenie w zakresie optymalizacji reklam na FB począwszy od konfiguracji kampanii a na analizie i wyciąganiu wniosków kończąc. Warto pamiętać, że samo uzyskanie wejść na stronę i wygenerowanie raportu nie jest żadnym problemem. Dobry specjalista potrafi jednak coś więcej – zinterpretować uzyskane dane i reagować na nie poprzez nowe wdrożenia. Skontaktuj się z nami i powierz swój biznes we właściwe ręce.
Facebook Ads to w tej chwili jedna z najskuteczniejszych metod pozyskania klienta.
Płacisz za konkretny efekt: przejście na stronę WWW, polubienie Fanpage czy wiadomość od klienta.
Algorytmy Facebooka dają możliwość docierania z reklamą do grup klientów, na których najbardziej Ci zależy.
Poza wyświetlaniem reklamy dużej liczbie osób, budujesz swoje zaplecze „fanów”. Możesz z nimi szybko porozmawiać poprzez messenger i zrobić szybką wycenę.
Obecność firm oraz prywatnych profili osób decyzyjnych na Facebook’u stwarza doskonałą okazję do zaprezentowania swojej oferty. Algorytmy portalu umożliwiają bardzo precyzyjne kierowanie reklam skierowanych do takich użytkowników, jakich chcielibyśmy zainteresować swoją ofertą
Koszty reklamy Facebook Ads:
Reklama działa w oparciu o system PPC, a więc płatności za każde kliknięcie w reklamę. Oznacza to, że budżet reklamowy jest pomniejszany za każdym razem, gdy potencjalny klient kliknie w reklamę. Całkowity miesięczny koszt reklamy składa się z dwóch elementów:
Budżet reklamowy – miesięczna kwota do wydania na pozyskanie zaangażowania potencjalnego klienta
Stała opłata za obsługę – jest to miesięczny koszt optymalizacji kampanii Facebook Ads
Główne zalety Facebook Ads:
Jeśli chcesz rozwinąć firmę od „zera” lub nie jesteś zadowolony z dotychczasowych efektów e-marketingu napisz do nas.