biuro@grupamdb.pl     Telefon: 570 531 213

Kampanie Google Ads

Wzrost ruchu dzięki reklamie PPC

Skuteczne kampanie Google Ads

Od ponad 10 lat tworzymy i optymalizujemy każdego dnia kampanie Google Ads. Obsługujemy niemal wszystkie branże. Jesteśmy w stałym kontakcie z pracownikami wyszukiwarki Google. Chętnie pomożemy Ci wdrożyć kampanię Google Ads. 

  • Tworzenie reklam
  • Bieżąca optymalizacja reklam
  • Skuteczne targetowanie
  • Natychmiastowe efekty
  • Kompletne konfiguracje narzędzi
  • Raportowanie pracy
Płacisz tylko za kliknięcie

Obsługujemy wszystkie rodzaje reklam

Tworzymy reklamy zarówno w wyszukiwarce, jak i sieci reklamowej. Sprawdź jakie reklamy możemy dla Ciebie prowadzić w systemie Google Ads:

Linki sponsorowane w wyszukiwarce

Zdecydowanie najpopularniejsza metoda promocji w systemie Google Ads. Reklama wyświetla się bowiem tylko tym osobom, które w danym momencie szukają informacji o Twojej ofercie. 

Remarketing

Zbierając informacje o potencjalnych klientach, którzy odwiedzili Twoją witrynę, możemy wyświetlić im reklamę ponownie. Zwykle klient przed zakupem odwiedza stronę 2-3 razy, a zatem remarketing to skuteczna metoda „przypomnienia się”. 

Reklama na Youtube

Przekaz reklamowy za pomocą filmów jest coraz bardziej popularny. Spoty reklamowe przyciągają uwagę, a Youtube to idealne miejsce, aby zaprezentować swoją ofertę. 

Najlepszy sposób na szybkie dotarcie do klienta

Dlaczego warto postawić na Google Ads?

Linki sponsorowane Google Ads to najszybszy sposób na dotarcie do klienta, który w danym momencie poszukuje produktów lub usług oferowanych przez Twoją firmę. Zaletą tej metody promocji jest dowolne żonglowanie budżetem reklamowym. W każdej chwili możesz zwiększyć lub zmniejszyć budżet, wstrzymać wyświetlanie reklam czy ustawić ich widoczność o określonych porach dnia.

Linki sponsorowane Google Ads działają w oparciu o model CPC. Oznacza to, że samo wyświetlenie reklamy nic nie kosztuje. Budżet reklamowy zmniejsza się dopiero w momencie kliknięcia w Twoją stronę internetową. Wydajesz zatem pieniądze tylko w momencie, gdy ktoś poszukujący Twoich produktów lub usług przechodzi na stronę WWW i widzi ofertę. Koszt jednego kliknięcia jest uzależniony przede wszystkim od konkurencyjności danej branży. CPC (średni koszt kliknięcia) może wynosić nawet kilkadziesiąt groszy w przypadku branż z niewielką konkurencją.

Główne zalety linków sponsorowanych Google Ads:
Szybkość dotarcia do klienta – kampanię można uruchomić nawet w ciągu jednego dnia. Po zasileniu konta i ustawieniu kampanii reklama od razu jest widoczna w Google.

  • Idealne targetowanie – reklama jest wyświetlana tylko osobom, które poszukują w Google informacji o produktach lub usługach oferowanych przez Ciebie. Nie marnujesz budżetu na pokazywanie się osobom niezainteresowanym.
  • Zmierzenie efektów kampanii – mało która forma reklamy daje takie możliwości jak Google Ads. Dzięki odpowiednim ustawieniom można uzyskać bardzo dużo informacji o zwrocie z inwestycji, a także Twoim kliencie, np. jego zachowaniach na stronie.
  • Płatność tylko za efekt – efektem jest przejście potencjalnego klienta na Twoją stronę. Tylko wtedy zapłacisz. Biorąc pod uwagę, że w tej formie promocji użytkownik sam poszukuje oferowanego przez Ciebie produktu lub usługi efekt ten najczęściej jest bardzo dobry.
  • Elastyczność – zaletą kampanii Google Ads jest możliwość zmian podstawowych ustawień w każdej chwili trwania kampanii. Zmienić można między innymi słowa kluczowe po których ma wyświetlać się reklama, dzienny harmonogram wyświetleń, lokalizację czy choćby budżet dzienny.

Darmowa wycena

Jeśli chcesz rozwinąć firmę od „zera” lub nie jesteś zadowolony z dotychczasowych efektów e-marketingu napisz do nas.

Skontaktuj się z nami

Dobierzemy strategię do Twojego biznesu.