Od ponad 10 lat tworzymy i optymalizujemy każdego dnia kampanie Google Ads. Obsługujemy niemal wszystkie branże. Jesteśmy w stałym kontakcie z pracownikami wyszukiwarki Google. Chętnie pomożemy Ci wdrożyć kampanię Google Ads.
Tworzymy reklamy zarówno w wyszukiwarce, jak i sieci reklamowej. Sprawdź jakie reklamy możemy dla Ciebie prowadzić w systemie Google Ads:
Zdecydowanie najpopularniejsza metoda promocji w systemie Google Ads. Reklama wyświetla się bowiem tylko tym osobom, które w danym momencie szukają informacji o Twojej ofercie.
Zbierając informacje o potencjalnych klientach, którzy odwiedzili Twoją witrynę, możemy wyświetlić im reklamę ponownie. Zwykle klient przed zakupem odwiedza stronę 2-3 razy, a zatem remarketing to skuteczna metoda „przypomnienia się”.
Przekaz reklamowy za pomocą filmów jest coraz bardziej popularny. Spoty reklamowe przyciągają uwagę, a Youtube to idealne miejsce, aby zaprezentować swoją ofertę.
Linki sponsorowane Google Ads to najszybszy sposób na dotarcie do klienta, który w danym momencie poszukuje produktów lub usług oferowanych przez Twoją firmę. Zaletą tej metody promocji jest dowolne żonglowanie budżetem reklamowym. W każdej chwili możesz zwiększyć lub zmniejszyć budżet, wstrzymać wyświetlanie reklam czy ustawić ich widoczność o określonych porach dnia.
Linki sponsorowane Google Ads działają w oparciu o model CPC. Oznacza to, że samo wyświetlenie reklamy nic nie kosztuje. Budżet reklamowy zmniejsza się dopiero w momencie kliknięcia w Twoją stronę internetową. Wydajesz zatem pieniądze tylko w momencie, gdy ktoś poszukujący Twoich produktów lub usług przechodzi na stronę WWW i widzi ofertę. Koszt jednego kliknięcia jest uzależniony przede wszystkim od konkurencyjności danej branży. CPC (średni koszt kliknięcia) może wynosić nawet kilkadziesiąt groszy w przypadku branż z niewielką konkurencją.
Główne zalety linków sponsorowanych Google Ads:
Szybkość dotarcia do klienta – kampanię można uruchomić nawet w ciągu jednego dnia. Po zasileniu konta i ustawieniu kampanii reklama od razu jest widoczna w Google.
Jeśli chcesz rozwinąć firmę od „zera” lub nie jesteś zadowolony z dotychczasowych efektów e-marketingu napisz do nas.