Jest to szczególny rodzaj pozycjonowania, w którym chodzi o wypozycjonowanie jak największej liczby słów kluczowych. Nie skupiamy się zatem na wyborze kilku czy kilkunastu fraz, a rozwijamy witrynę całościowo. W dobie kontekstowego podejścia Google do wyszukiwania jest to najczęściej wybierana metoda pozycjonowania.
Do sukcesu niezbędne są spójne działania z każdego obszaru.
Jeśli nie masz strony przyjaznej wyszukiwarkom lepiej zbuduj nową. To podstawa.
W pozycjonowaniu long tail jak nigdzie indziej potrzebne są nieustanne prace nad wyszukiwaniem słów kluczowych i wdrażaniem ich w obrębie serwisu.
Chodzi o skuteczne linki do Twojej witryny. Nie warto dziś zdobywać niezliczonej ilość backlinków. Wystarczą niewielkie ilości, ale dobrej jakości.
Jeśli chcesz rozwinąć firmę od „zera” lub nie jesteś zadowolony z dotychczasowych efektów e-marketingu napisz do nas.